Header Goodstore

Bel Mij Terug
 Goodstore Facts!

Goodstore facts

Goodstore 31 webshops

Ruilen en retourneren

Product ruilen: Wij regelen het ophalen voor u.

Wanneer u een verkeerd product heeft besteld, kunt u dit gemakkelijk binnen 14 dagen bij ons omruilen. Hieronder volgt het stappenplan dat u dient te volgen:

1. Neem contact op met Goodstore via verkoop@goodstore.nl of 070-3070400 om aan te geven wat geruild dient te worden.

2. Onze klantenservice kan een pick-up & return voor u regelen. De kosten zijn dan voor u en deze zijn conform de prijzen die koeriersdiensten rekenen voor het betreffende pakket. De pick-up & return haalt onze bestelling bij u op en verstuurt deze naar ons magazijn. U heeft zo geen enkel omkijken naar het retourneren van uw bestelling. Mogelijke schade tijdens transport is uiteraard voor rekening van Goodstore.

Indien u de bestelling via een andere verzendwijze wilt versturen, is dit ook mogelijk. In dat geval bent u verantwoordelijk voor mogelijke schade tijdens transport.

3. Nadat de bestelling bij ons in teruggekomen en deze is gecontroleerd, komt de bestelling te vervallen. U wordt altijd per e-mail op de hoogte gesteld van een mogelijke terugstorting van het betaalde bedrag of verrekening met een nieuwe bestelling.

Retourneren op een duidelijke manier.

Wanneer u het bestelde product anders had voorgesteld of het product niet meer nodig is, kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Hieronder volgt het stappenplan dat u dient te volgen:

1. Neem contact op met Goodstore via verkoop@goodstore.nl of 070-3070400 om aan te geven wat u wilt retourneren.

2. Onze klantenservice kan een pick-up & return voor u regelen. De kosten zijn voor uw rekening. De pick-up & return haalt onze bestelling bij u op en verstuurt deze naar ons magazijn. U heeft zo geen enkel omkijken naar het terugsturen van uw bestelling. Mogelijke schade tijdens transport zijn voor rekening van Goodstore. Indien u van deze service gebruik wilt maken, informeer dan naar de kosten. Deze kunnen per bestelling verschillend zijn.

Indien u de bestelling via een andere verzendwijze wilt versturen, is dit ook mogelijk. In dat geval bent u verantwoordelijk voor mogelijke schade tijdens transport.

3. Nadat de bestelling bij ons is teruggekomen en deze is gecontroleerd, komt de bestelling te vervallen. U wordt altijd per e-mail op de hoogte gesteld van een mogelijke terugstorting van het betaalde bedrag.

Bel Mij Terug
Nieuw: Noir Krijtborden

Custom Kinderkrijtborden

 Goodstore Facts!

Goodstore facts

Goodstore 31 webshops

Gebruik van deze website betekent dat je onze algemene voorwaarden accepteert.

Copyright 2017 Goodstore Netherlands B.V. Tel 070-3070400